Sábado, 21 Outubro de 2017

Cortes de tráfico e reserva de espazos do mércores 9 de agosto pola gravación da serie "Viradeira"

/ Luns, 07/08/2017 - 10:42

O mércores continuará a gravación da serie da TVG no noso concello. Consulta os horarios e as zonas afectadas.

MÉRCORES DÍA 9 DE AGOSTO DE 2017

Horario: 08:00 a 20:00 horas.

Zonas afectadas. Pantalán e aparcadoiro.

Está previsto gravar en dúas zonas do peirao, na zona dos pantaláns e na zona do aparcadoiro, onde se vai rodar unha secuencia e onde haberá reserva de espazo total para a serie.

RESERVA DE ESPAZOS
Zona Aparcadoiro de acceso ao peirao.  Para poder efectuar a xornada de gravación do día mércores 9 de agosto correctamente, non se poderá estacionar en toda a zona de aparcamento do peirao entre as 08:00 e as 20:00 horos. Agás vehículos que por motivos de traballo de carga, e descarga, teñan que acceder ao mesmo.

Cando se grave a secuencia haberá cortes puntuais de tráfico na rúa Cantón de Cora antes do acceso ao peirao ( sempre que fose necesario por cuestións técnicas e de son).