Martes, 21 Novembro de 2017

O vindeiro luns 21 continuarán as gravacións da serie "Viradeira"

/ Venres, 18/08/2017 - 13:49

O Concello de Mugardos será escenario da gravación desta serie durante toda a vindeira semana. A gravación realizarase entre as 08:00 e as 22:00 horas.

Ao longo da próxima semana iranse publicando o resto das zonas afectadas.

O luns 21 de agosto traballarán na zona do aparcadoiro do acceso aos pantaláns de Portos de Galicia, concretamente na zona onde están os aparellos de pesca. Pola tarde gravarán cunha pequena unidade na rúa Real, e no Paseo Marítimo.

Zona de gravación no Peirao

Zonas de gravación na Rúa Real

Zonas de gravación no Paseo Marítimo

• RESERVAS DE ESPAZO
Zona Aparcamento acceso ao Porto: Reservarase toda a zona do aparcadoiro para os vehículos de produción e tamén para poder efectuar a gravación correctamente. Como na xornada do 9 de Agosto permitirase o paso aos vehículos de carga e descarga do Porto.

Zona Rúa Real: Deberá estar libre de vehículos todo o frontal desa rúa á altura do numero 27.

Zona Paseo Marítimo: Haberá unha zona sinalada que permanecerá así varios días.