Luns, 17 Decembro de 2018

Listaxe provisional das axudas ao ensino e transporte para o curso 2018/2019 2ª convocatoria

/ Xoves, 11/10/2018 - 13:06

A comisión de valoración das axudas de ensino e transporte do Concello de Mugardos para o curso 2018/2019 realizada o 11/10/2018 propón a listaxe PROVISIONAL de axudas concecidas, denegadas e pendentes de documentación.

A LISTAXE ESTÁ ORDEADA POR NÚMERO DE DNI DA PERSOA SOLICITANTE (NAI, PAI OU TITOR LEGAL EN CASO DE MENORES DE IDADE.

A convocatoria de axudas na súa epígrafe 8 dispón:
Oitava. Órganos competentes 8.1 Órganos de instrucción e resolución

…Unha vez rematado o prazo de presentación de solicitudes, estas serán valoradas pola comisión avaliadora conforme aos criterios establecidos na base 6ª. Posteriormente publicarase no taboleiro de edictos do Concello unha lista provisional e abrirase un prazo de 5 días hábiles para a presentación de reclamacións. Transcorrido este prazo a Comisión emitirá unha proposta definitiva e de seguido será aprobada pola Alcaldía. De non existir reclamacións no prazo estipulado, a lista provisional elevarase a definitiva.

Notificaráselle a cada solicitante a concesión ou, se fora o caso, a denegación da súa solicitude e a causa desta. Ademais informaráselle do procedemento a seguir para obter a axuda (vale, listado de establecementos conveniados, etc.)

O prazo de reclamacións será dende o 15/10/2018 ata o 19/10/2018, ámbolos dous inclusive.