Martes, 26 Marzo de 2019

Excursión á casa do Patrón, Museo Etnográfico en Lalín

/ Luns, 11/03/2019 - 17:04

Inscricións abertas ata o mércores 13 de marzo, prazas libres.

Excursión programada para o venres 15 de marzo, onde se visitará:

Casa do Patrón: Museo etnográfico con mais de 4.500 pezas en exposición repartidas en trece estancias  de tres edificios onde descubrir tempos pasados.

Sá de arqueoloxía: Onde se atopan depositadas as pezas recuperadas nas excavacións do Castro de Doade.

Casa Castrexa: Un espazo totalmente reconstruido, réplica exacta da primeiravivenda aparecida nas excavacións do Castro.

Pazo de Liñares: Rematando o día visitaremos un pazo do século XVII, ademáis das estancias do Pazo veremos o Museo da Marioneta instalado nel.

Comida: Cocido no restaurante Casa do Patrón, 22 € a pagar no propio restaurante.

Inscricións: Pódense facer as inscricións ata o mércores día 13 no departamento de Servizos Socias, prazas limitadas, por orde de inscrición, prioridade persoas maiores de 55 anos empadroadas en Mugardos.